Processos urgents i emergents

Resum

El grup de recerca Processos urgents i emergents neix amb la voluntat de promoure, desenvolupar i consolidar el coneixement científic en l'àmbit de l'atenció urgent i emergent, tant en l'entorn extrahospitalari com hospitalari. El nostre objectiu és contribuir a la millora de l'atenció als pacients en situacions de risc vital o clínicament inestables, a través de la investigació, la innovació i la transferència del coneixement.

Som un equip multidisciplinari format per professionals de la salut amb una àmplia experiència en medicina d'urgències, investigació clínica i gestió sanitària. Treballem en col·laboració amb institucions acadèmiques, centres sanitaris i altres grups de recerca nacionals i internacionals per afavorir una recerca aplicada i orientada a l'impacte real en la pràctica clínica.

Les nostres línies principals de recerca inclouen:
L’estratificació del risc i presa de decisions en l'atenció urgent dels pacients amb fibril·lació auricular.
L'ús de tecnologies i eines diagnòstiques emergents
La gestió del pacient amb insuficiència cardíaca aguda
L'eficiència i seguretat en els circuits assistencials d'urgències
L'atenció a la gent gran en l'àmbit d'urgències i emergències
Infeccions prevalents i sèpsia a urgències.

Des del grup entenem la recerca com una eina fonamental per transformar l'assistència i millorar els resultats en salut. Per això, estem compromesos amb una ciència rigorosa, ètica i col·laborativa, que posi el pacient al centre.

314

Publicacions

Emergency-and-Emergent-Processes
Francisco-Javier-Jacob-Rodriguez

Jacob Rodriguez, Francisco Javier

Equip

Caps de grup
  • Jacob Rodriguez, Francisco Javier
Investigadors/es principals
Investigadors/es clínics/ques
Investigadors/es postdoctorals
Investigadors/es predoctorals
Scroll to Top